چهارراه
 

مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات مالی
قیمت: 16,000 تومان
مدیریت ارتباط با مشتریان، برای سازمان خیلی اهمیت دارد. با مدیریت ارتباط با مشتریان می توان مشتریان فعلی را حفظ كرد و علاوه بر آن حتی مشتریان احتمالی را نیز بدست آورد.
در این تحقیق نشان داده می شود زمانی كه این چنین علمی وجود نداشت بسیاری از سازمان ها و شركت ها، هنوز به اهمیت مشتریان پی نبرده بودند.
حتی در این مقاله به اهمیت این قضیه در كسب و كارهای الكترونیكی نیز اشاره شده كه باید با این علم بتوانند دایره ارتباطات خود را با مشتریان گسترش دهند.
بانكداری اینترنتی جنبه دیگری از مدیریت ارتباط با مشتری است كه در آن بانك ها و موسسات مالی سعی می كنند كه در سایه این چنین علمی، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.
مدیریت ارتباط با مشتری مزایایی دارد كه هر شركتی وقتی به آن مزایا پی برد به طور یقین از این نرم افزار و روش ارتباطی با مشتریان سود خواهد جست.
 

این مقاله در یک فایل MS WORD و در 20 صفحه تنظیم شده و شامل بخش های ذیل است:


مقدمه
كسب و كار الكترونیكی
اكوسیستم كسب و كار جدید
كاهش هزینه كسب و كار
خدمات باكیفیت
مشكلات كمتر
دسترسی بین المللی
چالش برندها
كالاها و خدمات متمركز و غیرمتمركز
جابجایی مكانی
افزایش قدرت خرید مشتری
مدیریت رسانه
تضاد رسانه ای
یكپارچگی رسانه
مهم ترین ویژگی های ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباطات
مدیریت موسسه
نتایج
خرید




طبقه بندی: فروشگاه، 
نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 22 آذر 1397 توسط علی نجفی
تمامی حقوق برای چهارراه محفوظ است | طراحی : پیچک
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic